Vær der
hvor dine kunder er!

30 % af danskerne har handlet dagligvarer indenfor de sidste 6 måneder og yderligere
26% forventer at prøve det indenfor de næste 6 måneder.
(Kilde: FDIH e-handelsanalyse 2015)

Unik webshopløsning
med integration til boks 2

Vi er stolte af, at være den eneste forhandler/leverandør af
webshopløsninger med integration til Coops boks 2.
Du kan vælge mellem en individuel webshop (GB shop) eller
den lidt billigere tilkobling til bestiloghent.dk

Få dit eget digitale Supermarked!

GB Webshoppen ligger på eget domæne (f.eks. superbrugsengilleleje.dk),
viser dine varer og er med lokal forankring i designet.

Unik webshopløsning med integration til boks 2

  • Integration med dit varelager – p.t op til 7.000 varenumre (hentet direkte fra boks 2)
  • Lokalforankring i designet
  • Ugentlig upload af tilbudsavisen ca. 800 varer (sker manuelt, inkluderet i prisen)
  • Daglig opdatering af priser og varer
  • Mulighed for upload af lokale varer (manuelt, ikke inkluderet i prisen)
  • Mulighed for individuelle budskaber (butiks info, jobs, aktiviteter, vinklubber m.v.)
  • Webshoppen er optimeret til mobil, tablet og PC/MAC
  • Nyhedsbrevsmodul til opsamling af e-mailadresser
  • Integration til Facebook
  • Betalingsmodul (Dankort, VISA, Eurocard m.v.)
  • Integration til Coop’s økonomisystem
  • Huskeseddelmodul (via brugerregstrering)
  • Opskriftsmodul med billedeslidefunktion og direkte bestilling af ingredienser
  • Mulighed for indtastning af medlemsnummer ifbm. bestillingen
  • Forberedt til e-mærke certificering (inkl. Køberbeskyttelse på kr. 10.000,-)
  • Tilslutning til bestiloghent.dk
  • Gennemtænkt plukliste til dine medarbejdere
  • Manual i pakning og logistik
  • Mulighed for at kunderne kan vælge levering eller click and collect
  • SMS funktion til levering/afhentningsinfo til kunderne
  • Køb af eget domæne (f.eks. www.diteget.dk)
  • Køb og opsætning af betalingsgateway
  • Opsætning af hosting

INTROPRIS KR. 99.995,-
(Kan afskrives over 2-5 år)

Engangsbetaling til oprettelse af indløsningsaftale hos Teller kr. 3.000,-
Månedligt support-, hosting- og betalings- gateway fee kr. 1.495,-
Fee pr. ordre kr. 13,-

Er du allerede tillsluttet bestiloghent.dk trækker vi selvfølgelig dit bestiloghent.dk opstartgebyr fra i ovenstående pris!

TILSLUTNING
TIL BESTILOGHENT.DK

Bestiloghent.dk er en online portal for salg af dagligvarer.
Her går kunden ind på portalen og vælger hvilken Superbrugs der skal levere varerne.

Kunden handler direkte med bestiloghent.dk og butikken som kunden vælger, leverer varerne.
Butikken får den fulde fortjeneste på salget af varerne.

TILSLUTNING TIL BESTILOGHENT.DK

  • Dit varelager bliver uploadet til bestiloghent.dk – pt. op til 7.000 varenumre (hentet direkte fra Boks 2)
  • Daglig opdatering af priser og varer
  • Ugentlig upload af tilbudsavisen ca. 800 varer (sker manuelt, inkluderet i prisen)
  • Mulighed for upload af lokale varer
  • Mulighed for egen lokal side på betiloghent.dk
  • Webshoppen er optimeret til mobil, tablet og PC/MAC
  • Betalingsmodul (Dankort, VISA, Eurocard m.v.)
  • Huskeseddelmodul (via brugerregstrering)
  • Opskriftsmodul med billedeslidefunktion og direkte bestilling af ingredienser
  • Mulighed for indtastning af medlemsnummer ifbm. bestillingen
  • Gennemtænkt plukliste til dine medarbejdere
  • Manual i pakning og logistik
  • Mulighed for at kunderne kan vælge levering eller click and collect
  • SMS funktion til levering/afhentningsinfo til kunderne

INTROPRIS KR. 25.000,-
(Kan afskrives over 2-5 år)

Månedligt support-, hosting- og betalings- gateway fee kr. 1.495,-
Fee pr. ordre kr. 13,-

Få det til at leve digitalt

For at få succes med dit digitale supermarked og de nye muligheder det giver for at komme i dialog med dine kunder, er det afgørende, at det bliver en integreret del af din butik og din markedsføring. Det kræver fokus og at de rette digitale marketing kompetencer bliver tilknyttet din forretning.

Rekrutteringen af en digital marketing medarbejder i en nystartet webshop er dyrt. Hos GB Online A/S kan du derfor dele en ressource med flere af dine kollegaer. På den måde kan vi tilbyde dig de rette kompetencer bliver tilknyttet din butik til en meget favorabel månedlig ydelse og en meget kort opsigelsesvarsel.

Den digitale marketing medarbejder vil…

  • Udarbejde en e-mail strategi for din butik
    • En e-mail strategi er, at vi sammen segmenterer og målretter dine budskaber. Vi aftaler hvor ofte der skal sendes relevante e-mail til dine kunder.
  • Oprette e-mail konto inkl. segmenteret lister
    • Vi sætter os sammen og sikrer at e-mail systemet underbygger din e-mail strategi, vedrørende segmentering, frekvens og indhold for at få størst mulig effekt.
  • Designe individuel e-mail template samt udsende op til 12 e-mails årligt
    • Vi får designet en flot e-mail skabelon, så også e-mailen har den helt rigtige lokale forankring, som bruges til de 12 e-mail udsendelser til dine kunder.
  • Udarbejde en social media strategi med målsætninger om likes og kampagner
    • Sammen laver vi en plan for, hvad der skal kommunikeres og hvordan vi binder de sociale medier sammen med dine øvrige aktiviteter – annoncering, arrangementer, kundeklubber m.v.
  • Hjælpe med webshop opdateringer – lokale aktiviteter m.v.
    • Vi hjælper med opdateringer på webshoppen, blandt andet aktiviteter, stillingsopslag, markedsføring af arrangementer, virksomhedsinfo m.v.
  • Udarbejde/implementere en markedsføringsstrategi digitalt og i butik
    • Sammen laver vi en detaljeret plan for hvilke in-store marketing aktiviteter vi skal gøre brug af, så vi opbygger en effektiv digital marketingkanal. En kanal som du kan bruge når du vil.
  • Udarbejde en medieplan – (Print, TV, Search, Facebook, Banner)
    • Vi laver et kvalitetscheck af dit nuværende medieforbrug. Kan der spares eller skal du omallokere nogle af de nuværende markedsføringsomkostninger til digital markedsføring og/eller finansiering af dit nye digitale supermarked.
  • Oprette Google Analytics konto
    • Vi sikrer, at du får alle relevante data til at evaluere og sikre optimal udnyttelse af din nye markedsføringsstrategi.
  • Lave opdateringer på Facebook
    • Din side skal være levende og relevant for at få effekt. Derfor hjælper vi dig med at poste billeder, events og andet indhold som naturligvis hænger sammen med din nye markedsføringsstrategi.
  • Købe dit e-mærke
    • Kvalitetsstempel og Køberbeskyttelse på 10.000,- kr. til sikring af dig og dine kunder.
  • Sikre individuel tilpasning af handelsbetingelser
    • Sammen med e-mærkets juridiske eksperter sikrer vi, at dine nye handelsbetingelser overholder gældende lov og at de er tilpasset dit nye digitale supermarked.
  • Købe e-mail software – op til 2.000 modtagere inkluderet i prisen
    • For at kunne behandle data og sende relevant kommunikation til din kunder, skal der bruges et dedikeret e-mail software.
    • De første 2.000 modtagere er inkluderet i prisen, herefter pålægges et fee.

INTROPRIS PR. MDR. KR. 9.995,-
Normalpris pr. mdr. kr. 25.000,-

Inklusiv e-mærket certificering
Inklusiv e-mail soft-ware – max 2.000 modtagere
Minimum 6 måneders bindingsperiode
– 1 måneds opsigelse

Den digitale marketing medarbejder vil

Digital strategisk
workshop

DAGEN:
En fantastisk og lærerig dag!
1 dags workshop og præsentation
De digitale tendenser fra ind- og udland
Dine konkurrenter
Hvad gør vi?

WORKSHOP:
Med udgangspunkt i din butik, hvordan agerer vi!
Overblik over udfordringer og løsninger for din butik!
Hvordan kan vi kapitalisere på vores kunder digitalt i din butik!
Første udkast til handlingsplan for din butik!

Målgruppe:
Bestyrelser og uddelere

MARKEDSPRIS KR. 19.995,-
Intro pris for A –butikker 7.995 kr.

Exclusiv transport og øvrige omkostninger.

digital_strategisk_workshop